eat my puke

Jag skulle precis börja plugga när min syrra ropar på mig att gå till toan. Jag går dit och får se min lillebror ligga på toagolvet och säger med liten röst till mig " Åsa... jag mår illa". Nej! ,tänkte jag för mig själv.. hoppas..hoppas hoppas att det inte är vinterkräk sjukan! men klart som fan är det ju det. Nu har jag suttit och klappat på skrutten under själva kräksituationen och tömt spyhink. Det är kräk i min säng och luktar kräk i hela mitt rum. Jag höll själv på att kräkas för det är så jävla äckligt. Jag fick till och med kräk på min hand. Men jag står ut med det, för när putte kollar på mig med sina små ledsna ögon och säger med liten ynklig röst att " förlåt Åsa för att det kom kräk i din säng" .  Då gör det ingenting, för det är inte hans fel.

även fast det är skit äckligt..  Nu ska jag försöka plugga.. hmm.. gruppdynamik? Jag hoppas som fan att det är slut på spyepisoder nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en grym syrra! ( Dom få gångerna du faktiskt är snäll ;). )

2010-02-17 @ 22:11:37
Postat av: Åsa

pah, jag är väl jämt snäll..

2010-02-17 @ 22:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0