Tomtenisse

Igår var jag och danne och handlade lite julpynt, eftersom att han knappt hade någe! Vi införskaffade en adventsjulstake, med mossa, små tomtar och svampar till, skitsöt! En julstrumpa till danne, och en liten tomtedräkt till algot. Egentligen så ville jag handla upp allt i hela butiken för det var så fint med alla julsaker, men som tur var hade jag med mig danne som vet vad som behövs och inte.

Nu är det fredag igen, och jag har ingen aning om vad som ska hittas på. Börjar bli jävligt bekväm av mig och stannar helst hemma med love och äter gott framför tvn. Kanske dags att ta mig i kragen och åka in till stan och handla julklappisar? Den som lever får se

                                                              Här är några bilder på en tjurig tomtenisse!

                                     

                                                                                                  love // å

Kommentarer
Postat av: Ina

Fan va söt han e!

Fan vilken tur att du hade din karl med dig så att

han kunde hjälpa dig,tösen!

HAHAHAHAHAHhahahahahahHAHAHAHAHAHahahaha!

asagdgh!

<3

2008-12-06 @ 19:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0