Finally It`s all about me

Det sägs att "mister du en, så står dig tusen åter", men om du mister den som betyder allt, så har du ingenting kvar.

Jag är så otroligt trött på att vara gnällig,ledsen och sårad. Så nu tänker jag bara ge fan i det! Innerst inne väljer man  själv hur man ska må. Man kan påvärka humöret mer än vad man själv tror. Och jag vet att jag kan leva loppan, om jag bara själv vill det! And im ready!

"Jag kan klara mig själv, kan gå ut varje kväll
Komma hem när jag vill
Se en skräckfilm och sen kan jag somna igen
Utan dig tätt intill
Har min tidning ifred och en säng som är bred
Så bättre kan ingenting va'
Jag har allt jag vill ha!"

Låten iof är ganska töntig, men innerbörden är bra!     love // å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0