nurse nurse och ytterligare en nurse

HA! Nu har jag hittat min outfit jag ska ha på lördag! men det tråkiga är att ina och carro ska ha likadant. Visserligen hade ina bestämt före mig att hon skulle vara nurse så..två nurse är ok, vi kan ju vara nurse sisters men tre blir ju lite tjatigt.. men men, thats the way the cookie crumbels. Får väl dock köpa några läskiga vampyr tänder eller ett par scary linser så att man passar in på en halloween fest och inte en bordell.


 

                                                                                

här är min nurse dräkt! kostade endast 299 på clubdress, nu ska jag ta hand om min man för han är lite sjuk :)
                                                                                   love // å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0