Jävla skit hit och dit

Nu har även jag hakat på den stora blogg-trenden, hah lite väl sent va? Jag har inget behov av att folk ska läsa min blog,men det är väl ett plus i kanten. Jag skriver för min egna del, för att jag tycker om att skriva om vad jag gör om dagarna, vad som ska hända, vad jag ska införskaffa mig, och framför allt om hur jag mår. Det är kul att se typ sju månader efter, kolla tillbaka "ahaa, juste!" det var då det, och det hände och det var då jag mådde sådär.. roliga minnen,eller tråkiga minnen! minnen helt enkelt.

Imorgon är det sista dagen i skolan innan höstlovet. Det ska bli hur skönt som helst med lov, tycker verkligen att jag förtjänar det nu. Jag ska ha det roligt som bara den och sova,skratta,mysa,pussas och dricka massvis med öl!
Lite tråkigt att danne jobbar dock, men jag får leka med nora och noras man ( som är kusin med min man) !

Jag har velat tattuera mig hur länge som helst, men inte hittat "den rätte" tattueringen. Jag är så jävla petig. Vill ha en tattuering som ingen annan har och som betyder någonting. Och efter varje gång jag hittat en, så tröttnade jag på den och hittade en ny och tröttnade på den.. osv osv. Men nu har jag ääääntligen hittat den rätta ( tror jag ), ett jätte fint latinskt ordspråk som jag ska ha i nacken.. woaah, det kommer bli galet snyggt mina medmänniskor!!

Nä nu ska jag gå och hämta min lilla vavva kille och bädda ner honom i min säng! har hållt på så länge med blogg designen och allt skit hit å dit, nu ska jag sova!

Love //  å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0