Släng er i väggen, för här kommer jag

Musik är fan det bästa för att bli uppiggad. Jag har suttit i sängen och lyssnat och sjungit, och skrattat åt mig själv för det låter förjävligt nu när jag är sjuk. Låter som en stackars tonårspojke som kommit i målbrottet. Fysiskt mår jag piss, men mentalt är jag jätte pigg så jag får väl sitta här i sängen ett tag till..

Igår busade jag med Matte,Anna,Ina,Carro och stoffe. Jag borde ha avstått från ölen för jag mådde bara ännu sämre idag, men det var det värt för det var ju så gott! och snart är det valborg och det ska bli så mysigt. Jag älskar valborg för det betyder att våren har kommit. Mina valborgsplaner som jag hade, har gått i krach men jag pratade med min käre linköpingsbo och jag är välkommen till henne att härja. Får se hur det blir, är sugen som saataaan.. nu ska jag forstätta att sjunga vidare och terra familjen.

(JUSTE) ska bara informera om bloggbyte. Ska byta namn inom kort.. bereed er på trubbel

Love // å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0