Fredag

Igår lekte jag med kalle,kim,robin och tommy. Vi grillade och drack öl och bara pratade skit. Det var länge sen jag var så full som jag var igår. Men det var bara trevligt. Vid halv tre gav kim och robin upp och begav sig hemmåt, och jag somnade som en stock. Det kändes som att man fått ett basebollträ i skallen, för jag somnade och sov så jävla bra.

Ikväll ska jag umgås med min kära ex- granne, jerry. Det var alldelles för länge sen. Saknar faktiskt honom. Vi har umgåts nästan varje dag i flera veckor under sommarn. Och bara för han inte är min granne längre, så behöver vi ju inte sluta umgås. Mig blir han aldrig av med!


snyggkalle och kim



Tonmi



 och sist med inte minst, robin!




 love // å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0