hello, good bye!

kom precis hem från ina och stoffe. stoffe,pikke och christian kollade på fotboll och skrek medans jag,ina och carro satte igång med att baka bullar! bullarna blev bra, men jag var inte så sugen efter att jag smetat i mig massa deg.

har pratat en del med nora,ina och stoffe idag, och det är så jävla förnuftiga. synd att man själv inte kan se så klart som de gör. Men idag är jag glad! och jag tror till och med att jag kommer att lyckas somna ensam.

och rätt som det var när jag satt ensam vid busshållplatsen, så åkte dennis förbi och hämtade upp mig och skjutsade hem mig. Kul att träffa på gamla vänner bara sådär, det var länge sen vi sågs!

jag känner på mig att allt kommer ordna sig, inom sin tid. och på nåt vis känns det spännande. jag lever!



ina, carro och bullsmeten! (carro har bull-bilderna på mig)

love // å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0