KLITORIS!

Har precis gått en promenad och köpt snus med syrran min. Det har vart en riktigt lång dag idag, började tidigt och slutade sent. På sista lektionen när vi skulle kolla på film så orkade jag inte hålla ögonen öppna längre, så jag somnade , och vaknade av att jag börjat dreggla. Ikväll blir en lugn hemmakväll för en gångs skull. Har knappt vart hemma på hela veckan så det behövs om jag ska orka dricka öl imorrn. Stackars tommy hörde mitt jävla öl tjat igår, så imorgon ska han få slippa! Nä nu ska jag mola i mig choklad och lyssna på musik!

Juste vi har fått ett helt nytt ämne i skolan, nämligen teckenspråk. Läraren är helt döv, så det kommer att bli riktigt intressant att kunna kommunicera med honom på lektionerna framöver. Jag har lärt mig bokstavera mitt namn, och att säga klitoris och orgasm. Det börjar arta sig.



love // å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0