slisk

Nu ligger jag här i sängen igen. Jag har inte gjort ett endaste dugg vettigt idag. Legat i sängen eller legat i soffan. Eftersom vi ska ha praktik på måndagar ( fast jag har inte fixat någon än) så trodde jag bestämt att jag skulle vara ledig. Mitt minne är inte som de var för tre dagar sen, såklart att jag hade glömt bort g2 dagen.

Jag ska i alla fall åka till skolan och hämta papper. Ska göra klart svenska inlämningen till i morgon! Någon måtta får de väl vara. Känner mig som en "slöfocka" som min pappa brukar kalla mig. Nä nu jävlar ska dammsugarn fram.. lite fint ska de vara när danne kommer hem. 

jag är sugen på snus, och på massa slisk. sockerkakssmet och kladdkakssmet.. fan vad gott!



love // å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0