ut med det gamla, och in med det nya!

I morgon börjar allvaret igen. Jag har haft en sån ångest de senaste dagarna inte bara inför skolstarten utan också för att hösten snart är här. Men nu känner jag mig lugnare och det känns ganska kul att börja igen, sista året också dessutom. Ska nog förbereda mig ikväll, plocka fram pennor och sudd och köpa några nya anteckningsblock! Det här året ska de inte bli nå slarv . Det här året ska jag vara seriös,intresserad och duktig! på med glasögonen,sivmor!



                                           


                                              mr. randelius och vilda vildelius.                       love // å
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0