Christmas shopping

Nu har jag julhandlat två dagar irad! Jag älskar att julhandla! Jag tycker bäst om att ge julklappar än att få, det är så kul att göra människor man älskar glada. Jag skulle vilja ge allt det vill ha och någonsin drömt om, om jag bara var rik så.

Jag fick akta mig för att gå in i mina favorit affärer, för om jag hade gjort de så hade jag vart tvungen att köpa till mig själv så jag gick strikt in i varje affär som jag skulle handla i och sen ut. Jag fick blunda när vi gick förbi skylt fönstren med skit snygga klänningar i. Tur att Elin var med mig säger jag bara. Det här med pengar kan jag inte behärska utan handlar upp alla så fort jag får tillfälle. Tur att jag inte FÅR handla till mig själv nu, alla pengar ska gå till julklappar.

I love shopping!



puss & kram / å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0