I love me

Nu sitter jag här och håller på att börja stor böla rent ut sagt. Jag känner mig skit dålig i allt vad skolan innerbär och så fort jag sätter mig och ska börja skriva på en uppgift tycker jag att det bara blir blä av alltihopa. Så får jag ett sms nu där det står att jag fick mvg i senaste inlämningen. De senaste inlämningarna så har jag fått mvg!

Jag vill bara lägga mig i sängen och grina för jag är så glad! Det är sånt som gör att man vill fortsätta i allt elände. Jag ska sätta på mig glasögonen och bara plugga plugga plugga. Ska ställa in allt roligt i helgen och bara plugga! eller nä.. men på söndag i alla fall!

Puss på er alla söta!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0