Slacker

Nu sitter jag här, klockan är snart halv tolv och jag borde vara på praktiken! iiiiiiiiinnnnnttteeee vara hemma, och absolut inte sitta framför datan och inte göra ett dugg! ska ta tag i saken... snart.

Min lilla börjar bli frisk nu, han har haft hund-magsjukan tror jag.. eller så har han bara ätit någe dåligt. Men då borde han väl inte ha spytt lite titt som tätt i tre dagar?Nu får han torsk varannan timme, och igår lekte han med sin tjejkompis lilla my och då minsann vart han så frisk så! Han lyssnade inte alls på vad man sa utan försökte rymma sin väg me my.Jävla hundar asså.

nu ska jag ta tag i städandet lite hade jag tänkt, så mamma blir glad när hon kommer hem från jobbet.Sen ska jag lata mig och kolla på sex and the city tills karln slutar jobba.saknar han så jag blir tokig!Ibland är han så söt så jag bara vill slå han!

dagens bilder..

  

love // å

Kommentarer
Postat av: Ina

Aa,fifan!Dom hade ju skit kul ihop!! :P

Blev helt jävla galen på My när hon sprang i från mig! :P haha, men de där måste vi ju göra om :D

love

2009-02-18 @ 13:01:24
Postat av: Elin

söt bild på algot, du laddade in den från min digitalkamera va? (a)

2009-02-20 @ 23:59:28
URL: http://moreofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0