Linköping-weekend

Så är man hemma igen! Har haft en underbart rolig helg tillsammans med min glada linköpingstjej.
Danne var med första kvällen i linköping, sen lördagen begav han sig iväg tidigt till sin farmor i västervik.
Medans jag och linda partade vidare. Träffade som vanligt massor av trevliga och glada linköpingsbor,
förutom en som bara är en sorlig historia.Lördagskvällen spenderade vi hemma hos lindas kära pojkvän
johan, som precis fått ny lägenhet. Vi lyssnade på go musik, drack och pratade strunt, allt var trevlig och
glatt tills en av killarna flippade ur. nevermind.. han blev ändå utkastad! Det var kul att träffa min kära linda
igen, och alltid lika sorligt när man åker hem! Nästa gång är det din tur att komma till stockholm! Känner
mig trött efter tågresan och ska bege mig till sängs med min lilla älsklingsvavva som jag saknat så! här
kommer några lkpgs bilder! piss!


  
  

love//å

Kommentarer
Postat av: Ina

Söta tjejer :)

saknar er, sötnosar!

2009-02-16 @ 12:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0