Hello,new year!

Jag och tita tänkte börja nyårs dagen med ett (strip- arobic) pass på gymmet, men orkade såklart inte ta oss ur sängen vid halv elva på morgonen, så jag sov vidare! Underbart att vara ledig så man kan sova hur länge man vill,lovely. Sen tog vi oss in till forum för att införskaffa oss varsin sexig nyårs klänning,men vi kom hem tomhänta för det fanns nämligen inte alls nån sexig nyårsklänning över huvud taget, helt meningslöst. Sen så skyndade vi oss hem för att göra oss snygga och alla som känner mig vet att jag inte är så rask på den fronten, så vi anlände en och en halv timme försent!
Shame on us!!  Utan mat och utan mina öl(som dannes far la beslag på, av misstag), så blev jag bjuden på allt man kan dricka mellan himmel och jord. Vin,cider,öl,whiskey och prit.. så man kan ju rent ut sagt säga att jag blev pissfull! Men kul hade vi, det var jag och min man, nora och hennes karl zixten, tita, dannes mor och hennes kille... kari, och massa jag inte kan namnet på! På tolvslaget drack vi skumpa kramades och pussades med alla , sen gick vi in och dansade som galningar! Vid tre tiden kände jag mig som fullast på festen så jag sa till tita att jag skulle gå och lägga mig, men av någon konstig anledning gick jag ut och åkte hem utan att säga ett ord till någon! Väldigt själviskt och oförskämt gjort, dumma Åsa! Jag somnade som en stock och där var nyår över för min del. Men jag är nöjd för jag fick fira mitt nyår på de bästa sätt man kan, med familj,vänner och min kärlek! Det var inte lika gott att vakna dock. Har legat och kräkits och spottat hela dagen, utan en ända matbit. Känner mig som ett klent barn i afrika som inte fått mat på en måndag! Nu ska jag ta tag i mitt sex and the city kollande...  piss!

En rolig sak som min lillebror sa idag..

Han fösökte sno mina p-piller, så jag skrek argt att om han äter de så kommer han få tuttar och en pulla! då vänder han sig mot mig å skiner upp i ett  jätte stort leende och säger " vad bra, för då får jag se hur en snippa ser ut!"



Här kommer några konstiga nyårs bilder,enjoy!

   


love // å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0