sex on the first date gives you a long and healthy marriage

Om två veckor har jag och min karl vart tillsammans i tre år! jag håller på att förbreda en sak,men jag kan inte tala om vad eftersom att han kan kolla in min blogg, och då är allt förstört.

Jag kommer precis ihåg första gången jag såg dig älskling. Jag hade precis fyllt 16 och du skulle fylla 18. Det var hemma hos min äldre kusin mattias.Och jag tyckte du var så fin! Jag sa till ina (mattes lilla syster) att " honom ska jag ha". Sen gick det väl några dagar/ veckor och jag satt inne på datorn, på webbsidan badboll (ett slags community för folk som är intresserade av elektronisk musik) och så såg jag att jag hade fått ett nytt gästboksinlägg, så var det från dig! du skrev nåt i stil med " är det inte du som springer omkring på g2 (gymnasium) ?" och så började våran första diskussion. Vi bestämde att vi skulle ses några dagar senare, och från den dagen var det du och jag! jag kommer precis ihåg var du hade på dig när du kom och mötte mig vid bussen och jag kommer ihåg att efter mindre än en halvtimme hemma hos dig efter att du satt på en film, så kunde jag inte vänta längre, utan slängde mig rent ut sagt på dig och kysste dig. Det ena ledde till det andra, och de som säger att ett förhållande inte blir bra, om man har sex på första "daten" kan slänga sig i väggen!

                                                                                 Du och jag baby! 


                                                            
                                                                           så vi såg ut på den tiden!




                                                                                           love//å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0