Starting to getting old

Så har man fyllt 19 då, ganska obetydlig ålder. Vid 18 får man lov att gå på krogen, och 20 systemet. Men det känns ändå ganska bra, ville helst stanna på 18. Kan jag inte få vara 18 hela livet? snart får man göra allt själv, och då blir det inte lika kul. När man var 15 var allt fortfarande förbjudet och därför mer spännande och roligt!

Födelsedagen spenderade jag med familjen,släkt och vänner. Syrran gjorde tårta, och mamma bakade kärleksmumms. Jag köpte kött,pommes, tre olika såser, sallad och tre liter vin. Så vid 7 kom ina,stoffe,carro,zixten,Nora,tita ( och min man,fast han var med från hela början). Jag och tita hjälptes åt att laga mat, ( som faktiskt blev jätte lyckat, ska nog börja med det lite oftare!!) sen åkte vi in till stan, hittade till en halvsunkig pub och drack öl lyssnade på halv taskig, hip-hop-rap-RnB musik och hade de allmänt trevligt med tanke på att de faktiskt firade mig. Vid fyra snåret kom jag och danne hem och smög in och la oss i sängen, och jag fick tre födelsedagspresenter till! Har jag sagt att jag älskar att fylla år?

Fick mestadels pengar, sen tre böcker: jenna jameson- att älska som en porrstjärna, sanningen om diamanter-nicole richie och innan jag dör-jenny downham
fortsättningen på love-hina filmerna
ett litet smyckeskrin med smink och ett halsband och ett armband
fem choklad askar av olika slag!!! ( av fem olika personer, vet inte om de är för att de vill att jag ska bli sötare eller för att jag ser ut som en choklad älskare, eller kanske bara att jag ska lägga på mig ett par kilo?)

Av min man så fick jag ett snopp-avjutningskit, det ska alltså bli en snopp som ser precis lika dan ut som hans och som är den dildo. Vi gjorde den igår, och den skulle stå i 24 timmar så den är klar ikväll! resultatet får ni veta snart..

För övrigt så har jag slutat röka, och är inne på min tredje icke-rökardag! Inte för att slänga med hängslerna, som danne brukar säga men jag är jävligt stolt över mig själv! Nu kommer några födelsedags bilder, enjoy!

                                        
                                                   


                                                                                    love//å


Kommentarer
Postat av: Elin

Duktig du är sis. Nu gäller det att fortsätta hålla sig bara, :)

2009-01-08 @ 17:10:02
URL: http://moreofelin.blogg.se/
Postat av: Åsa

såklart, jag kan stå emot frestelser om jag så bara vill!

2009-01-08 @ 17:23:43
URL: http://dunemin.blogg.se/
Postat av: Märta muskel

vad har jag sagt om den dära bilden åsa?:P

TA BORT DEN INNAN JAG KOMMER OCH RYCKER DIG I ÖRAT !

2009-01-22 @ 23:30:20
Postat av: Märta muskel

Åsa vad har jag sagt om bilden ?:P

Ta bort den innan jag kommer och rycker dig i örat !

2009-01-22 @ 23:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0