FÖRBANNAD!!!!!!!!!!

Jag har nog aldrig vart så JÄVLA förbannad i hela mitt liv!!!!!!!!!!!!!  kvällen började bra, vi var några stycken som drack öl och grillade hos oss på ingarö. grannen och hans syrra har en vän, som de berättat om för mig tidigare. Den här tjejen knullar allt som rör sig berättade de. Hon träffar en kille en kväll, blir kär och tror att de är tillsammans. EFTER EN KVÄLL? hallå!? brukar man inte dejta först i några veckor, och sen ser man om det leder till nåt! men ikke.. i alla fall, jag har de som de sagt i bakhuvudet, men det är självklart att man ska bilda sig en egen uppfattning om folk först. Jag får en uppfattning och det är att tjejen är DRYG.

när alla somnat och det är bara jag, min pojkvän, zixten och den här tjejen kvar.. jag har irriterat mig på den här tjejen hela kvällen, jag är ärlig och säger precis som jag tycker och tänker. Hon märker självklart vad jag tycker om henne. Det blir lite små tjafs och jag försöker (även fast jag fan inte vill) att vara den mogna kvinna som jag egentligen är och vill prata med henne. Hon tvärvägrar, och min pojkvän säger åt mig att låta henne vara. Då blir jag arg och jobbig som fan för jag FÖRSÖKER JU FÖRFANA VARA TREVLIG! Det slutar med att jag blir utkastad av min egna pojkvän klockan fem på morgonen. jag får självklart sova hos våran kära granne jeryy ( kärlek till dig jerry)

Nu när jag vaknade går jag tillbaka till killen för att jag ska hämta mina grejer, så LIGGER TJEJEN I MIN SÄNG!!!!!!!!!! MED MIN T-SHIRT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag tror inte att det gjort nånting, men det är principen. MIN SÄNG OCH MIN T-SHIRT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"#¤%&/()=!"#¤%&/(  nu sitter jag och väntar på att bli hämtad, och den här JÄVLAA TJEJEN DRÖJER sig kvar. HON ÄR KVAR! jag hör att min kille får ett sms på mobilen, och jag undrar från vem.. han ba nää..de var från ****** tjejen. VAFAN SKICKAR HON SMS TILL MIN KILLE NÄR DE SITTER I SAMMA RUM.

JAG MÅSTE HÄRIFRÅN INNAN JAG SLÅR SÖNDER BÅDE BRUDEN OCH KILLEN.!"#¤%&!"#¤%&/(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så respektlöst på alla plan. Kränkade som fan när tjejen går runt i ens egna kläder. Vad är det för kille som sparkar ut sin egen tjej? Även om dom inte gjort något, vilket jag tvivlar så skulle jag dumpa killen för all framtid..Ingen kille att satsa på...

2009-07-12 @ 19:18:49
Postat av: Elin

men gud, vad var det där för en jävla brud? :O

jag skulle blivit grymt arg på min kille om han slängde ut mig sådär! bläää

2009-07-12 @ 20:54:57
URL: http://moreofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0