sickness

Var hos doktorn igår och ville ha hostmedicin för min jäääkla hosta, men jag behövde tydligen inte alls någon hostmedicin för jag hade ju lunginflamation. Känns skit tråkigt, så har jag mens på det här också! Vädret har vart skit fint, och jag har försökt sitta ute men febern tar över så jag kan inte ens sitta ute i det fina vädret!

Vem vill sitta inne och kolla på film med mig? Nähä, Ingen?.. Nä juste. För alla vill vara ute och åka båt,dricka öl eller sola och bada! Hoppas de blir åska!

P.s Min flickvän kommer hem ikväll  D.s

Här kommer en fem år gammal bild på mig och noran

                                         

                                                                                 


Kommentarer
Postat av: Nora

FEM år? shit

2009-07-16 @ 20:42:38
URL: http://iskiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0