Titt som tätt, tita

Grattis till körkortet babe! Idag när jag och tita hade vart och shoppat så åkte vi lite fel. Till en början alltså. Genom att åka fel en väg, så hamnade vi åt schottahejtto. Ingen av oss visste vart vi var, eller var vi skulle. Och med titas bil gick det ju inte lättare eftersom att det är fel på kopplingen. Så när vi hamnat någonstans i staden och det var trafik åt precis alla håll och kanter, så blev det grönt och så händer det som inte får hända, bil jäveln dör ( få inte panik sitter jag och tänker) så startar den och dör om vart annat jag sitter och skiter nästan på mig, medans tita håller på att börja grina. Lyckligtvist slutar den här historien med att vi hittar hem och ingen är död. Inte vi, eller någon annan stackare! Jag tycker ändå att tita är grym och klarade situationen galant, hade det vart jag hade jag nog klivit ur bilen och gått hem. Tack för en trevlig, lite små läskig men underhållande dag tita!

                                                           


                                                                                                love // å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0