Putte<3

Måste bara berätta om vad jag gjorde i morse.. Kom hem vid halv sju från danne som skulle till jobbet. Mamma skulle börja extra tidigt så hon sa till mig att "patrik ska gå vid tio i åtta" (min lillebror). Jag tog på mig ansvaret och skulle vara stenhård på att han kom i tid! Så mamma går ut med hunden och jag ser att klockan närmar sig tio i åtta(Fast egentligen bara tio i sju) Så jag skyndar på ungen och gör honom redo för skolan, SKYNDA DIG LITE MER RÅ, skriker jag och börjar bli lite irriterad på att han sölar. Vid fem i sju står han vid dörren och jag är på väg att vinka hejdå till honom fast han inte börjar först åtta, vilket jag trodde att klockan var.. Som tur är kommer mamma in från hundprommisen och hejdar mig. Stackars lilla älsklings bror.. tänk om jag hade skickat iväg honom!

                                                                             

                                                                                        love//å

Kommentarer
Postat av: Ina

naaaw söta Patrik!

haha(: <3

2009-03-06 @ 00:14:31
URL: http://impixxzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0