weekend of warning

Kom precis hem från karl, hyffsat trött men känner mig samtidigt i en positiv stämningsro! I fredags tog vi det lungt ( jag och danne alltså) kommer inte ihåg vad vi gjorde men..lungt var det iaf! Lördags trodde jag också att det skulle bli en lungt kväll, men icke! mitt i vårat melodifestivalen tittande ringde joan och ville att vi skulle hämta tita inne i staden. Danne ville såklart följa med för han var intresserad av  att åka joans nya corvette..Så det var bara att sminka sig å dricka upp ölen på en kvart. Först försökte jag få plats i bakluckan men det kändes inte allför bekvämt så jag fick sitta som en guling ihopvikt i dannes knä, ännu bättre.

Efter att vi hämtat tita så åkte vi hem till joan för att hämta sprit, sen ringde min söta kusin ina och ville ta en natt cigg, så vi åkte dit och snackade skit en stund sen åkte vi hem till karl igen.. efter att joan och danne druckit upp mestadels av spriten så satt jag och tita och började känna oss måttligt irriterade. Joan och danne är offtast en trevlig kombination tillsammans men ibland blir de två liiiite för mycket, nyktert eller i onyktert tillstånd. Efter att ha suttit i bilen och diggat till jätte hög musik, pussats med varandra,snubblat, haft ner saker, skrikigt och garvat, ätit upp mina nudlar som jag lagat till mig själv och levt djävulen,så började både jag och tita bli jävligt irriterade. De tyckte förstås att det var skit kul att vi blev sura, så de fortsatte såklart ännu mer. En käftsmäll senare blev iaf danne lugn och somnade i soffan.

Och idag har vi bara legat i soffan och kollat på tv.. jag har börjat bli en slacker av allra högsta slag och börjar höra varnings klockorna ringa, nora hjälp mig!

här är en bild på joan och danne i bakluckan, enjoy. piss


Kommentarer
Postat av: Ina

Söt du är gumman <3<3 love you

2009-03-15 @ 19:35:49
Postat av: Anonym

Ja den kvällen minns jag. Och jag hade haft jätte kul på puben och ni kom och hämta mig.. och danne och johan var som två 6åringar. Fan va jobbiga de va. Fula de såg ut när de satt och dunkade musik i bilen och rockade med skallarna, ganska söta när man tänker tillbaka ;P

2009-03-16 @ 21:28:48
Postat av: Åsa

hatade verkligen de just då, ville ba slå de medvetslösa med gitarren

2009-03-16 @ 21:58:41
URL: http://dunemin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0