give me cocktails

Så var det dags för skola igen då! Jag är nog den ända som säger YES! praktiken har vart helt okej, fick lysande omdömen så det är nog ett bra ställe att försöka fixa sig ett sommarjobb.Lovet har vart jätte skönt och väldigt LUNGT, skönt för vissa men inte för mig.Jag tycker om när det händer saker, och helst hela tiden. Har till mestadels umgåts med min kära man, eftersom att alla andra har haft andra saker för sig men jag klagar inte, danne är min absoluta favorit ändå! Vi har vart i forum och tittat, danne köpte en jätte sexig skjorta till sig själv och jag fick äntligen mina martini glas! (tack älskling) Så vi har druckit cocktails.. och inte bara det, jag har druckit allt i det där fina glasen. Kände mig jävligt fancy ska ni veta. För övrigt har vi bara kollat på film och jag har utnyttjat lovet och druckit öl varje dag.Ska skärpa till mig med det där, och inte dricka en ändaste liten öl i veckan och ska försöka få med mig danne.. men det lär ju bli jäääävligt svårt.

Och det där med rökningen går alldelles utmärkt, precis som jag vill ha det. Förstår inte att folk går runt med plåster och tuggumin när det ända man verkligen behöver är vilja, och ork. När jag bestämmer mig för nåt, så är det så. Jag har hållt på förut och sagt halvhjärtat, (visst, jag ska sluta röka) men om man inte vill det, går det inte. Nu röker jag endast på fest, och ja, det går. Den ända nackdelen är att jag börjat snusa, det är skit men jag har i alla fall uppnåt mitt mål. Nästa mål blir väl att sluta snusa, men det tar jag när jag verkligen VILL.

I fredags var jag och tita och shoppade,införskaffade mig en skit snygg klänning-tröja-grej från gina tricot, sexy sexy.
Snygg och bekvämt, like i like it. Sen lite annat smått och gott. En ros till min man för att han vart så fin hela veckan.
Alltid värt att uppmuntras, för när vi är med varandra mer än en vecka i sträck så har vi nästan ihjäl varandra till slut.Men den här veckan har det gått skit bra, och jag älskar honom fortfarande! ;)
I helgen kom matte och sov hos oss, vi kalasade och kollade på film och käkade massa gott. slutet gott allting gott,Nu är jag hemma hos föräldrarna och äntligen hemma hos min lilla hund! nu ska jag äta, piss!

    

love // å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0