Reconciliation

De här senaste dagarna har jag bara vart med danne, för vi har försonats! Jag fick världens finaste blommor med en tillhörande lapp där det stod " förlåt för att jag är en stor.. ( så hade han ritat en skit )" . Då kunde jag bara inte vara sur längre! Vi har myst och njutit av det fina vädret, åkt fyrhjuling i öknen och såklart druckit öl. På valborg var jag med min kära kusin ina, sen bar det av hem till karlns föreldrar där det var lite galej. Vid tre hade alla vänner övergivit mig så jag satt kvar där med fem fulla karlar som satt och pratade skit.. vid sex tiden hade alla slocknat, och jag och danling hämtade en madrass och fick sova i garderoben. yeayea..

Nu ska jag plugga, och kolla vidare på utlandsresor.. jag och noran kanske drar iväg i sommar! whiee!

enjoy the pictures! love // å

    

Kommentarer
Postat av: Ina

va gulligt!

2009-05-08 @ 06:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0