adhd

ADHD (Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder)

Jag kollade nyss på ett program på tv som handlade om adhd.Det var lite läskigt att se för alla sympton som de pratade om stämde in på mig. Rastlöshet. Jag vill göra något precis hela tiden och jag kan aldrig sitta still. Koncentrationssvårigheter. Jag har svårt att sitta och lyssna en längre tid och tankarna far iväg på annat. Ouppklaradeuppgifter. jag börjar med saker utan att göra klart dem. Impulsivitet. jag handlar alltid på impuls. jag handlar först och tänker sen.

Det var bara några av symptomen som stämde in på mig. Efter programmet så sa danne på en gång till mig " du har nog adhd" och jag känner att jag måste gå och göra en bedömning. Ha vad skönt det skulle vara om man fick veta varför man är som man är.

Här är programmet som jag kollade på. I mitten ungefär börjar de om adhd.

http://svtplay.se/v/1762741/fraga_doktorn/del_11_av_17?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,1762741/sb,p102775,1,f,-1

Nu ska jag kolla på heartbreak hotel. FITTJÄVEL!

love // å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0