Fjolligt

Har ni tänkt på att folk blir så patetiska på fyllan? folk blir så överdrivet glada och älskvärda. Har man träffat en person kanske en gång tidigare så när man träffas på fyllan så är man helt plötsligt bästisar. " AAAAmeen tjeeeeeeeeenaaaareee, hur mår du? hur är det med dig nu för tiden.. blabla" Så byter man nummer fast man vet att man aldrig kommer att ringa.

Så ses man några veckor senare på byggden i nyktert tillstånd och om man ens hälsar så är det ända man säger "hej". Jag kan säga att jag blir precis lika dan, oftast. Och nu när jag sitter och tänker på det är det så löjligt. Blir man så jävla töntig för att man är glad, eller är det all alkohol? Det är inte det att jag är blyg i vanliga fall, utan att jag inte alls är så jävla människo-kär. Ska fan skärpa till mig!



love // å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0