Jymmie Jimmy

Helgen blev faktiskt väldigt lyckad. I fredags tog jag och killen det bara lungt, johan skulle dyka upp men danne avbokade eftersom att han alltid är så jävla trött på fredagar och såklart somnade i soffan. Lördagen var det firma galej, och det var jätte trevligt med jätte jätte jätte god mat. Till förätt åt jag friterade kyckling vingar med någon stark sås. Huvudrätt grillad entrecot med pommes och bea, till efterrätt vaniljglass med brownie och jordgubbar. Sen såklart en hel del öl och jäger. Det var nog bland det godaste jag har ätit. Det lagade till allt så fenomenalt bra. Jimmys steakhouse är verkligen något att rekomendera. +++++

På hemvägen blev det limoåkning hem till benke och hans fru Yvonne. Där fortsatte galejet tills alla nästan låg och sov i soffan. Tack alla för en jätte trevlig kväll, särskilt tack till benke och Yvonne!

Bilder kommer inom kort.

Nu ska jag ta mig i kragen och försöka beta av lite uppgifter som jag ligger efter med..





love // å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0