svininfluensavaccin

Jaha, då har man beblandat sig med allmänheten och deltagit i svininfluensavaccinet. Jag tänkte till hundra procent INTE ta sprutan. Sprutor är det värsta jag vet, jag har väldigt väldigt stor injektionsfobi. Trots det så har jag piercat tungan,läppen och näsan. Det har gått hur bra som helst men sprutor är jag livrädd för.

Sprutan kändes absolut ingenting, men ändå så var jag som ett litet barn. Efteråt höll jag på att svimma. Det svartnade för ögonen, benen vek sig och det pep i öronen. Pappa fick nästan bära ut mig till bilen för jag höll på att falla ihop, sen åkte han och skulle köpa choklad till mig och jag med liten röst "undrade om jag kunde få läsk och snus på samma gång?" och det fick jag... höhö. sen tyckte jag bara synd om mig själv en liten stund till och nu är jag fit for fight igen! sprutor är ingenting det.. skulle kunna ta två nu på en gång!... eller inte.





love // å


Kommentarer
Postat av: Ina

Jag är så stolt över dig gumman!!

hur blire med helgen nurå??

<3

2009-11-25 @ 22:04:26
Postat av: Åsa

girls night out? SHOOOOOOOOOO

2009-11-26 @ 11:52:40
URL: http://dunemin.blogg.se/
Postat av: Ina

jaa men de tycker jag :D!!!

<3

2009-11-26 @ 12:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0