Yes

Nu sitter jag i skolan och lallar :) Har fått pengar idag så efter skolan så ska jag införskaffa lite nödvändigheter. På Lördag är det firmafest. Karlns firma bjuder på resturang jimmys steakhouse, med gratis mat och gratis dricka. Gratis är godast.. ha ha. Det är ett gäng karlar som får ta med sig sina fruar. Jag är dock den yngsta frun. Men det var väldigt kul sist, så jag förväntar mig mycket.

Fick tillbaka min hemtenta nyss om buddhismen. Mvg! Jag är glad. Nu känner jag att jag fått tillbaka all plugglust. Jag lyckas!

sug på den ni! love // å

Kommentarer
Postat av: Nora

åååh, vet du hur gott käk dom har på Jimmys...!!

och gratz till MVG:t, du e grym!

2009-11-18 @ 17:45:27
Postat av: Nora

åååh vet du hur gott käk dom har på Jimmys...

och grattis till MVGt! fast jag visste redan att du kan när du vill :)

2009-11-18 @ 17:51:22
Postat av: Nora

såg inte att den första kommentaren publicerades.. wtf..

2009-11-18 @ 17:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0