Kvällstänkande

Jag är så otroligt trött på tjejer just nu. Alla dessa fördomar och avundsjuka. 

För några veckor sen när jag var med några vänner så skulle vi hem till en tjejs storebror, så pratade de i telefon och mina vänner frågade om vi kunnde komma förbi. Så frågade den här killens lillasyster om vilka som skulle komma, ja så kom de fram till att jag var med, och jag fick inte följa med. Nähä? Jag vet nämligen vem den här tjejen är. Och jag vill påpeka att vi aldrig någonsin har haft ett ända samtal. Vi känner inte varandra vi vet bara vilka varandra är. Jag tycker att det är ok, att inte tycka om alla människor. Men innan man öppnat käften för varandra så kan man faktiskt inte bilda sig en uppfattning. Visst man kan ha hört saker om en person men enligt mig är det inte ok att inte tycka om någon, bara för ens vänner inte tycker om någon.

Avundsjuka förekommer det mycket av. När vissa tjejer känner sig hotade av en annan tjej, för att den tjejen kanske ser bra ut. Så istället för att säga, " vad fin du är" som det egentligen tycker, så säger det " fan vad ful du är" för att den här tjejen ska må dåligt över sig själv och få dåligt självförtroende.

Tjejer gnäller över att ens pojkvän vart otrogen med en annan tjej, när de själva vart den här tjejen som fullständigt skiter i andras förhållanden och gjort samma sak mot någon annan stackars tjej.

Istället för att hålla ihop, så är det bara en jävla massa konkurens. what r we doing?

love // å




Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med helt och hållet !

Alla borde vara mer som oss "snälla" ^^<3

2009-10-13 @ 14:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0