Dreams

drömmar..vad tror ni om drömmar? Tror ni att det är en slags förutsägelse på vad som skall hända? Eller att det finns någon slags mening med det man drömmer?

eller är det bara ett sätt för hjärnan och kroppen att slappna av när man sover?

Jag drömde om min mamma inatt. Jag drömde att jag gick i centrum, så plötsligt får jag syn på mamma komma gåendes. All ångest och sorg försvinner och jag blir så jävla glad. Jag tänker att allt bara var en mardröm och jag springer fram till mamma och kramar henne. Jag säger till henne att " men du var ju död!" å hon säger att " va? jag är ju inte alls död". vi fortsätter att kramas och hon är frisk! Hon är glad och allt känns så underbart.Så plötsligt får jag en verklighetskänsla.. och förstår att det bara är en dröm och mamma försvinner sakta..

En nära vän till mig sa att det kanske var min mammas sätt att säga adjö, att ge mig en sista kram. Jag tror inte riktigt på det. men man vill ju så hemskt gärna göra det. Det är ganska intressant att spekulera i drömmar, även om man aldrig kommer att få reda på sanningen.


                         


                                                                      love // å


Kommentarer
Postat av: Tita

Sötaste Åsa! Du är lik din vackra mor :)

2009-10-11 @ 21:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0