!!""##¤%%&(&/)(=%#¤"!"#¤

Idag är det ingen bra dag! Idag är det tisdag, alltså tre dagar kvar tills det är lov. Tre dagar kvar med bara plugg och absolut inga roligheter. Jag har ätit pasta i två dagar och det finns INGEN mat hemma förutom pasta. så jag ska äta pasta igen. Det kommer inga pengar först den sista, så jag kan inte fika, jag kan inte gå på bio, jag kan inte köpa några kläder, jag kan inte köpa nå gotti, jag kan knappt köpa snus. Så jag ska SPARA på den här dosan ett tag. Bara snusa LITE å suga på snusen längeee.. fan vad jag är på dåligt humör just nu. Vädret är också piss ska jag lägga till! EN SAK TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG HAR MENS!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!fuck off and die!!!!!!!!!!!

nu ska jag gå och koka min jävla pasta...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0