Ina-weekend= galej

Har spenderat hela helgen hemma hos ina och hennes karl (och deras inneboende). Skit kul som vanligt! Ina är världens roligaste människa, hon är alltid glad och social, och vi dansade som aldrig förr! rätt som det är så kan ina försvinna iväg, så kommer hon tillbaka utklädd och hittar på nå galenskap, största teaterapan! fem plus till dig ina, för att jag fick komma iväg och tänka på annat.


 (skitsnygg bild på christian och mig, gaangstaaah!) synd bara att mobkameran sög ****



det ser ut som att christian tar mig på ett privat ställe, men det gör han EJ!



Love // å

Kommentarer
Postat av: Ina

Va söt du är gumman.

Tack så jätte mycket för helgen, vi hade skit kul (: Du är bäst :D jag älskar dig <3

2009-10-27 @ 16:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0