Någons verklighet blir en annans

Har vart på föreläsning idag i g-berg kyrka. Grundaren av föreningen maskrosbarn, Therese Eriksson är alltid lika bra. Beundrar hennes otroliga styrka. Hon var och föreläste i min skola för ca 1 och 1/2 år sedan och då tyckte jag så otroligt synd om henne och samtidigt så tänkte man att " det kommer aldrig att hända mig". Hon berättade om hur det är att leva med en psykist sjuk mamma och idag så kan jag säga att jag vet jag precis hur det känns, idag har det hänt mig.

Nu ska jag lägga mig och kolla på film, imorgon blir det "mössprovning" i skolan! Tjoho, ett steg närmare studenten!

                           

                            

                           

                                                                   love // å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0