miss

Idag har jag sovit för första gången på tre dagar. Jag somnade tolv igår kväll och vaknade 12 på förmiddagen, och jag vaknade inte en enda gång där i mellan. Utslagen var ordet. Jag älskade att sova förut, nu är det de värsta på hela dygnet. Så fort jag blundar så ser jag min mamma död, i det iskalla vattnet. Tusen tankar far runt i mitt huvud.

Min blogg kommer inte att vara så rolig eller uppmuntrande på ett tag. Men de får ni ha överseende med om ni ska läsa den. Idag har jag inte gjort så mycket, träffat ina och nora en snabbis. Sen myst med min kära karl. Vi har köpt massa gotti å legat i mitt kaos rum och kollat på film. Sen har jag hängt tvätt, vi har inget tvättställ hemma så alla kläder hänger lite här och där i huset. sen har jag hjälp putte med läxor,packat gympa kläder och nu ska jag hjälpa elin att rensa kläder. Jag känner ett ansvar nu.. ett stort jävla ansvar.

Imorgon ska jag ringa försäkringskassan och fixa barnpension.Jag tänker först och främst på lill elin och putte.

Jag vill tacka alla för alla fina blommor, ert stöd och omtanke. Utan er hade jag aldrig klarat det här.

                            
          
                                                                     love//å


Kommentarer
Postat av: Isaura

Ta hand om dig också, Åsa. Jag finns även här för dig, trots att jag vet att jag troligen inte är den första du kommer att gå till. Men jag finns. Och jag lovar att jag ska ta hand om Elin... men jag tvivlar på att det kommer behövas då hon har en sådan underbar storasyster.:) <3

2009-09-30 @ 08:28:29
URL: http://daluzreis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åsa jag blir rörd över vilket stort ansvar du tar. Hur fint du tar hand om hemmet, elin och putte.

Men jag blir lite orolig över dig, du får inte ta för stort ansvar nu, det blir lätt att du glömmer bort dig själv och glömmer känna efter hur mycket du orkar. Du är trots allt väldigt ung och du har fortfarande tid kvar att vara ett barn, en tid som är din och du måste ta vara på.

Du är en väldigt duktig storasyster men glöm inte dig själv.

<3

2009-10-04 @ 21:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0