En liten funderare

Till alla er som har föräldrar,mor & far föräldrar,syskon,släktingar eller vänner. Ta hand om dem, och ta vara på tiden tillsammans med dem. Det är magiska ögonblick som man aldrig kommer att få tillbaka. Jag har lärt mig att aldrig någonsin ta någon för givet. Jag har vart en av dem som tänk " det kommer aldrig att hända mig", när man sett eller hört folk som mist någon nära anhörig i en tragisk händelse. Men det gjorde det. Livet kan förändras på en dag. Ta tillvara på alla som ni älskar, och som älskar er. Det är det som verkligen betyder något i livet. Jag lovar er. Säg hällre " jag älskar dig" för mycket än för lite. tänk på det.

love // å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0