galej galaj

Igår var jag på krogen. Jag och noran fick förfrågan av karln att joina deras firmafest. Såklart vi ville, först satt vi på dollys salon och sen begav vi oss till sjätte tunnan. Ett av mina favoritställen. Där är det ok att skrika och gorma, där är det ok att slå glasen i borden och bryta arm. Sen är det så himla mysigt också.

På hemvägen var karln så full att han var medvetslös. Han vägrade gå av bussen för han sov så djupt, jag fick försöka dra upp honom. Som tur var, var busschauffören väldigt snäll och väntade.. och väntade. Tillslut så frågade en stark kille om jag ville ha hjälp, och det ville jag. Så efter lite slitande, och bärande så vaknade han och vi kunde gå hem. Jag var så förbannad, det var jätte nära att jag bara lämnade honom där på bussen. jävla karlslok.



 en stilig pojkvän förberedd på firma galej



 måttligt berusade män



christian noran och jag




love // å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0