kärlek

Jag blir så förbannad.. kom hem vid halv 11. Då sitter min 10 åriga lillebror i köket fortfarande vaken och har varken borstat tänderna eller gjort sina läxor. Jag blir så trött på en viss person som sitter framför tvn och sitter och messar på sin jävla mob och inte gjort ett skit . Vart tog ansvaret vägen?

jag kan inte vara en extra mamma. Hur mycket jag än vill, så orkar jag inte det. Jag har ett eget liv och jag har egna saker som jag måste göra. Jag älskar min lillebror över allt annat och ställer upp för honom så mycket som det går. Sen dagen han föddes och jag såg på honom för första gången så tänkte jag att " jag ska aldrig svika dig".

Jag borde ge den där jävla latgubben en spark i arlset. Klart att jag förstår att det måste vara förjävligt att vara ensam med fyra barn.. men nu har han faktiskt bara ett "barn" kvar.

min lilla skrutte-putte! typ fyra år gammal och jätte stolt över att ha mickes cross hjälm på huvudet.




love // å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0