Ion

Jag satt alltså i fyra timmar i studion. De första timmarna gjorde de inte alls speciellt ont, och jag tyckte det var en piece of cake. " det här gör ju inte alls ont, varför gnäller alla så förbannat då? " tänkte jag. Men sen när jag var inne på sista timmen och huden var mörbultad och han körde nålen på samma ställen om å om igen DÅ gjorde det förbannat ont. Men jag satt där på stolen som en ostbåge med ryggen helt still i fyra timmar och klagade inte en ända gång. Cold as ice.

Ingen berättade för mig om själva KLI-fasen dock. Det här är fan jobbigare än att göra själva tattueringen. Det kliar och kittlar över hela jävla ryggen så jag blir galen. Hur länge ska det hålla på såhär? Varför sa ingen det till mig!

Om ni funderar på att tattuera er så rekomenderar jag er att gå till Ion på eastreet. Han är grym. Ska lägga upp bild på tattoon så fort skorp fasen är förbi.

pisk. / å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0