Söndag

Har umgåts med emil och yanelle hela helgen. Idag var vi i forum och käkade och små shoppade lite. Sen åkte vi och la blommor och tände ljus utanför där micke bodde. Vi hoppades på att det här skulle bli ett bra år, men skenet kan bedra som man säger. Tre månader blev bra i alla fall. Sen händer det här.

                 


     Här har folk lagt blommor,tänt ljus,skrivit brev, ritat teckningar och lagt små personliga saker. Jätte vackert!
Det har t.om gjorts en facebook grupp för micke. Jag tycker att det är jätte fint att så många visar sin sorg genom att gå med i den här gruppen. På mindre än elva timmar har över 200 personer gått med. Gruppen heter R.I.P Mikael "Micke" Wiklund.

                          Nu har jag bettalt min räkning, ska sätta mig och plugga lite. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0